Lietotāja profils

Lai pieteiktos sistēmā, izmanto kādu no sociālajām pasēm:
draugiem.lv twitter.com facebook.com

Vecāku, skolēnu un pedagogu sadarbības uzlabošana un attīstība 13.08.2014. plkst. 08.26

Latvijas Republikas Kultūras ministrijas projektu konkursā pilsoniskās sabiedrības attīstības un starpkultūru dialoga jomā «Iesaisties Kurzemē» apstiprināti 18 projekti no kopumā 50 iesniegtajiem. Savu pirmo projektu iesniedza arī Dundagas vidusskolas atbalsta biedrība un ieguva 1232,27 € finansējumu.

Mūsu projekta nosaukums ir «Vecāku, skolēnu un pedagogu sadarbības uzlabošana un attīstība Dundagas novadā». Mērķis – stiprināt Dundagas vidusskolas vecāku, skolēnu un pedagogu sadarbības iespējas, uzlabojot zināšanas un pilnveidojot prasmes, tās nostiprinot vienojošā Ģimeņu dienas pasākumā.

Projektu īstenos no 21. VIII līdz 11. X. Tajā organizēs trīs dažādus seminārus vecākiem un pedagogiem. Mērķis ir uzsvērt pedagogu un vecāku lomu sadarbībai ar skolu, kā arī akcentēt kopējo sadarbību bērna labā. Semināros piedalīsies 20 Dundagas vidusskolas pedagogi un 20 vecāku pārstāvji. Tos  vadīs Latvijas Vecāku kustības dibinātājs un valdes loceklis, skolu veidotājs un Izglītības un zinātnes ministrijas izglītības sistēmas reformu darba grupas eksperts, mazais uzņēmējs (apmācības, semināri, personāla konsultācijas, komandas veidošana – www.raktuves.lv) un sabiedriskais darbinieks Reinis Ziļevs.

Seminārā iegūtās zināšanas nostiprinās vienojošā Ģimeņu dienas pasākumā 11. X, kurā piedalīsies Dundagas vidusskolas skolotāji un vecāki ar bērniem. Ir izstrādāta Ģimenes dienas programma. Dalībniekus sagaida dažādi pārsteigumi un lieliskas balvas.

Ikviens skolēns saņems ielūgumu ar pasākuma detalizētāku aprakstu, lai iepazīstinātu arī vecākus.

Sekojiet līdzi informācijai, un jau uz drīzu tikšanos rudenī!

 

Tamāra Kaudze,
Dundagas vidusskolas atbalsta biedrības valdes priekšsēdētāja

Atslēgvārdi
skola, projekts
Komentāri
Komentēt var tikai reģistrēti lietotāji.
Lai ielogotos sistēmā, izmanto kādu no sociālajām pasēm:
draugiem.lv twitter.com facebook.com